Menu
Your Cart

RMA - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

RMA - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
 

Αναφορικά με το θέμα των ελαττωματικών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις επιστροφές προϊόντων στην εταιρεία μας με την ένδειξη «ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ», αλλά και για το τι ισχύει στις λοιπές περιπτώσεις.

Αν υπάρχει ένα προϊόν για επιστροφή στην εταιρεία μας, λόγω του ότι η εταιρεία μας είναι πιστοποιημένη κατά ISO 9001:2008 και κατά  ISO 14001:2004 τηρείται μια συγκεκριμένη διαδικασία, η οποία αφορά όλους τους συνεργάτες μας, και έχει ως εξής:

 

1. Συμπληρώνετε Αίτηση Επιστροφής Προϊόντος (R.M.A.) προς την εταιρεία μας.

2. Εγκρίνεται το R.M.A. από την εταιρεία μας για έλεγχο των προϊόντων. Διευκρινίζουμε ότι χωρίς έγκριση του R.M.A. από την εταιρεία μας και χωρίς ενημέρωση του συνεργάτη μας για την έγκριση, τότε η εταιρεία μας δεν παραλαμβάνει οποιοδήποτε προϊόν.

α. Αν πρόκειται να επιστραφεί το προϊόν προς έλεγχο σχετικά με το αν είναι ελαττωματικό, το προϊόν επιστρέφεται αρχικά με χρέωση του αποστολέα (η οποία χρέωση των μεταφορικών πιστώνεται μετά, εφόσον ένα προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό).

Εφόσον ένα προϊόν αποδειχθεί στη συνέχεια ελαττωματικό, τότε πιστώνεται στον συνεργάτη μας η αξία του προϊόντος. Τα μεταφορικά της επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος προς την εταιρεία μας, αλλά και της αποστολής του προϊόντος αντικατάστασης προς τον συνεργάτη μας επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Επειδή αρχικώς το κόστος επιστροφής του προϊόντος το έχει επιβαρυνθεί ο συνεργάτης μας, αυτό διαδικαστικά πιστώνεται στον συνεργάτη μας.

β. Αν πρόκειται για επιστροφή προϊόντος, η οποία είναι λάθος αποστολή προϊόντος από την εταιρεία μας, τότε, το προϊόν πιστώνεται στον συνεργάτη μας και τα έξοδα επιστροφής προς την εταιρεία μας (του λάθους προϊόντος) και αποστολής προς τον συνεργάτη μας (του σωστού προϊόντος) επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

γ. Αν πρόκειται για λάθος παραγγελία προϊόντος του συνεργάτη μας, τότε κι εφόσον εγκριθεί η επιστροφή του, τα έξοδα επιστροφής προς την εταιρεία μας κι αποστολής προς το χώρο του, θα επιβαρύνουν τον συνεργάτη μας.  

δ. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, πραγματοποιείται ειδική συνεννόηση με τους υπευθύνους της εταιρείας μας για τις οποιεσδήποτε ενέργειες θα προβεί ο συνεργάτης  μας.

 

3. Πραγματοποιείται έλεγχος του προϊόντος που έχει επιστραφεί με την ένδειξη «ελαττωματικό». Στην περίπτωση αυτή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε συνοπτικά για τη γενική διαδικασία ελέγχου ενός προϊόντος σχετικά με το αν είναι ελαττωματικό ή όχι.

α. Αν πρόκειται για προϊόν του οποίου το αντίστοιχο μηχάνημα- εκτυπωτής υπάρχει στην εταιρεία μας, τότε το προϊόν υπόκειται σε λειτουργικό, ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο. Παράλληλα, αν η στάθμη του προϊόντος είναι χαμηλή, τότε το προϊόν ζυγίζεται σε ειδική ηλεκτρονική ζυγαριά, η οποία είναι διακριβωμένη από εξειδικευμένο εργαστήριο διακριβώσεων.

Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση το προς έλεγχο προϊόν αποκλίνει από τα λειτουργικά, ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια της εγγύησης του, κι εφόσον βρίσκεται εντός εγγύησης, τότε το προς έλεγχο προϊόν χαρακτηρίζεται «ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ», πιστώνεται στον συνεργάτη μας καθώς και οποιαδήποτε άλλα έξοδα σχετίζονται με αυτό.  

β. Αν πρόκειται για προϊόν του οποίου το αντίστοιχο μηχάνημα- εκτυπωτής δεν υπάρχει στην εταιρεία μας, τότε το προϊόν τότε το προϊόν ζυγίζεται αρχικά σε ειδική ηλεκτρονική ζυγαριά, η οποία είναι διακριβωμένη από εξειδικευμένο εργαστήριο διακριβώσεων.

Στην περίπτωση που υπάρχει σημαντική απόκλιση προς τα κάτω του βάρους του προς έλεγχο προϊόντος σε σχέση με ένα καινούριο, τότε αυτό θεωρείται άδειο, δηλαδή χρησιμοποιημένο, και λαμβάνει την ένδειξη «ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ». Τότε ο συνεργάτης μας δεν πιστώνεται το συγκεκριμένο προϊόν ούτε τα έξοδα επιστροφής τους προς την εταιρεία μας.  

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει σημαντική απόκλιση προς του βάρους του προς έλεγχο προϊόντος σε σχέση με ένα καινούριο, τότε αυτό προωθείται προς έλεγχο στην κατασκευάστρια εταιρεία. Η διαδικασία για αυτήν την εκδοχή είναι πιο χρονοβόρα, αλλά αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την διαπίστωση του αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι.

γ. Σε περιπτώσεις που δεν καλύπτονται από τις παραπάνω, τότε ακολουθούνται συγκεκριμένες διαδικασίες ανάλογα με το είδος του προβλήματος που παρουσιάζεται.

 

4. Προϊόν με ποσοστό χρήσης του 50% και άνω, εφόσον αποδειχθεί ελαττωματικό, πιστώνεται στο 100% της αξίας που το αγόρασε ο συνεργάτης μας.

Προϊόν ελαττωματικό με ποσοστό χρήσης του κάτω του 50%, δεν πιστώνεται καθόλου.

Σε περίπτωση ελαττωματικής παρτίδας το προϊόν πιστώνεται στο 100% της αξίας του ανεξαρτήτως ποσοστού χρήσης.

 

5. Προϊόν που παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας ως δικό μας αναλώσιμο και εν τέλει δεν έχει αγοραστεί και τιμολογηθεί από την εταιρεία μας, τότε υπάρχει ξεχωριστή χρέωση από την εταιρεία μας ανά αναλώσιμο για τον χρόνο που δαπανήθηκε για την συγκεκριμένη διαπίστωση και τον έλεγχο του προϊόντος. Είναι αποκλειστική ευθύνη του συνεργάτη μας να κάνει τον πρωτογενή έλεγχο των αναλωσίμων και να διαπιστώνει αν το αναλώσιμο προς επιστροφή έχει αγοραστεί από την εταιρεία μας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας διαθέτει εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις προβαίνει σε επιτόπιο έλεγχο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Σας ευχαριστούμε.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε.